torsdag 5 februari 2015

Sälen och lite bilvirkning

Igår kväll kom vi hem igen efter några härliga dagar i Sälen. Det var så himla skönt att komma bort från vardagen och bara ha det bra i några dagar. Det var våran familj och en till som åkte tillsammans för att fira en som fyllde 50 år. Vädret var ganska bra men lite kallt och blåsigt.


Att åka hemifrån oss till Sälen tar ca fem timmar med bil och det är ju så jätte roligt. Därför passade jag på att virka lite i bilen. Jag virkade en mössa i samma modell som den här som min moster fick i julklapp. Men denna gång blev det en svart mössa till mig själv. Jag virkade även lite andra smågrejer  i bilen men de kan jag inte visa er än.



Vi lämnade vintern i Sälen och kom hem till vinter här hemma! Det hade nämligen snöat en hel del medan vi var borta. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar