tisdag 24 november 2015

Ett år!

Ja idag är det exakt ett år sedan jag skrev mitt första inlägg på den här bloggen och nu sådär 82 (83) inlägg senare känns det faktiskt riktigt bra att jag bestämde mig för att starta den. Jag kan ju inte påstå att jag varit så jätte duktig på att lägga upp inlägg hela tiden, men är i alla fall nöjd över de som blivit gjorda. Först tänkte jag att jag skulle göra något slags collage över saker som blivit gjorda under året här på bloggen, men beslutade att jag sparar det till mitt nyårsinlägg istället. Alltså blir detta ett riktigt trist inlägg utan några bilder, får be om ursäkt för det. Jag vill i detta inlägg passa på att tacka er som läser bloggen och jag ser att ni även är ett gäng som är inne och kikar även när jag har lite uppehåll. Utan er läsare hade det varit så fruktansvärt tråkigt att blogga och jag hoppas ni vill fortsätta följa mig här.

Måste ju även säga precis som föra året att det idag är exakt en månad kvar till julafton! Vilket känns både overkligt och kul. Jag har börjat köpa julklappar lite smått och på lördag börjar julpysslandet. Alltså kommer ni inom en snar framtid få lite juliga inlägg här på bloggen.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar