lördag 20 juni 2015

Midsommar

Hoppas att ni alla haft en bra midsommar. Vädret var som vanligt inte det bästa men vi klarade oss i alla fall från regnet. Trots min förkylning som vägra ge med sig orkade jag göra en midsommarkrans, äta mängder av jordgubbar och fira midsommar på kvällen. Jag hann med att äta jordgubbar tre gånger under gårdagen, det är ju så fantastiskt gott och somrigt.



På köksbordet stod midsommarstången som jag virkade för två år sedan och än håller blommorna sig fina. Det var det närmaste jag kom någon midsommarstång i år, eftersom vi inte åkte och kollade på någon "riktig". Ifall ni redan nu har planer på att virka en egen midsommarstång till nästa år så finns mönstret här


Idag ska jag nog bara kolla på någon film och pärla lite pärlplattor. Hoppas att jag blir frisk snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar