söndag 14 juni 2015

En halv evighet...

Oj, vad det är länge sedan jag gjorde ett inlägg här! Den här våren har gått alldeles för fort enligt mig och nästan all min tid har gått till att plugga, så det har inte blivit något pyssel gjort. Det ända jag hunnit med är att baka lite vilket jag visar upp här nedanför. Nu har jag iallafall slutat ettan på gymnasiet och ha ett långt och härligt sommarlov framför mig. De första veckorna av lovet ska jag sommarjobba på ett dagis men annars är det inte så mycket planerat, vilket förhoppningvis leder till en massa pyssel. Tråkigt nog har jag inlett mitt sommarlov med en förkylning vilket känns lite trist. Hoppas alla ni läsare får en underbar sommar med bra väder och massa pyssel! Jag lovar att jag kommer uppdatera bloggen mycket oftare än det har blivit på sista tiden. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar