onsdag 11 mars 2015

Figurer i cernitlera

Nu har jag och Linnea varit i farten och pysslat lite igen. Den här gången blev det lite olika figurer i cernitlera. Leran fick jag av min mamma och pappa i födelsedagspresent. Jag och Linnea hade en trevlig stund och pratade lite om livet medan vi skapade med leran. För att få bra inspiration till olika figurer kan man söka på cernitlera på google. Vissa saker är riktigt häftiga!


Såhär blev våra figurer när de var klara.

Nu är våren här! Jag älskar verkligen vädret, soligt och varmt. Idag såg jag årets första tussilago och då kände jag verkligen hur alla vårkänslor kom. Våren ger mig massa inspiration till att vara kreativ så nu kliar det riktigt i fingrarna. 

  
Fina våriga tulpaner som vi har i köket. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar