måndag 24 november 2014

Första inlägget!

Här är mitt första inlägg på min nya blogg och jag tänkte berätta lite om vem jag är och om vad jag kommer att skriva om på min blogg.
Jag heter Elin och är 16 år gammal, jag är en glad tjej som verkligen gillar att virka och pyssla.  Jag har hela mitt liv gillat att pyssla och för ungefär två och ett halvt år sedan började jag att virka. Jag började då med en virkblogg som jag kommer att länka till längst ner i detta inlägg ifall någon vill gå in och kolla där. Man skulle kunna säga att jag blev rätt besatt av att virka, jag virkade hela tiden och nästan överallt. Men så någon gång i våras så slutade jag virka helt och tappade all inspiration. Jag la upp alla mina virkalster på vinden i en sopsäck och plockade undan alla virknålar. Efter det har jag nästan inte virkat något alls under flera månader, men nu känner jag att jag vill börja vara kreativ igen. Det kändes lite trist att fortsätta blogga på samma blogg som förut så jag bestämde att starta en ny blogg. Min nya blogg kommer inte bara handla om virkning utan om annat pyssel och lite av mitt liv i övrigt. Inom kort kommer jag fixa designen här på bloggen.
Min gamla blogg hittar du här: http://elinsvirkblogg.devote.se

Ett litet kollage över några av mina tidigare virkalster 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar